• banner
  • Найнеймовірніші скарги туристів

    Все це реальні скарги клієнтів турфірм! Тільки почитайте…

    ●  «Я їхав відпочивати разом з дівчиною. Попросив вашого менеджера забронювати мені одномісний номер, бо моя подруга цілий день проводить на пляжі, вночі ми спимо на одному ліжку, а харчуватися в ресторані могли б і по черзі. Він мені відмовив. Прошу відповісти: вам що, потрібні тільки багаті клієнти?».

    (Скарга джигіта в літах, який вирішив підкорити серце юної коханої подорожжю … на Мальдіви! Адресована директору агентства)

    ●  «Ніхто нас не попереджав, що в морі може водитись риба!».

    ●  «Ми летіли з Ямайки в Англію 9 годин, а американці летіли додому в Америку лише 3 години. Це несправедливо!».

    (скарга російських туристів працівникам аеропорту. Дійсно разюча несправедливість!)


    ●  
    «Кілька разів нас дурили в ресторані готелю, і замість запеченої курки, подавали явно запеченого півня. Коли ми один раз поскандалили з цього приводу, вони обнагліли і принесли нам оце! Хами!»:

    chicken

    ●  «Обслуговуючий персонал в готелі вів себе по-хамськи! Басейн по графіку працював до 17:00 і після цього закривався на обробку. Але ми та наші сусіди-співвітчизники залишались коло басейну і після цього, бо нам там подобалось і прибирання нам не заважало. Та десь о 17:30 хлопці з персоналу починали кричати «Хто останній залишить басейн, той сьогодні прибирає» і починали пропонувати нам швабри та відра, після чого ми змушені були чим швидше звідти піти, бо судячи з усього наміри  в них були серйозні».

    ●  «Ми вирушили у відпустку в Іспанію, і у нас виникли труднощі з водіями таксі, оскільки ті всі були іспанцями».

    ●  «Я виміряв свій номер в готелі і з’ясував, що його реальні розміри: 3,15 × 3,8 метрів. Плюс санвузол в 3,8 квадратних метра. Загалом площа номеру склала майже 16 квадратних метрів. А в рекламному проспекті було написано 25 квадратних метрів. Обман на лице!».

    (Далі клієнт обурювався, що на його законні вимоги відшкодувати йому неустойку за 34 відсотки недостатньої площі йому відповіли відмовою: як після такого вірити людям?!)

    ●  «Я приїхала до Єгипту займатися підводним плаванням в басейні, але не змогла цього зробити, тому що там плавало багато арабів, які на мене дивилися».

    ●  «Пісок на пляжі був не такий як у вашій брошурі! На брошурі він був білий, а на пляжі – жовтий».

    ●  «Невдало пройшла моя поїздка до Венеції. Ймовірно, напередодні там пройшов дощ, і всі вулиці були залиті водою. Мабуть, ваші менеджери навіть не слухають прогноз погоди, так як мене заздалегідь ні про що не попередили».

    ●  «Стоячи на вулиці в черзі в очікуванні прибуття корабля, ми страждали від відсутності кондиціонера».

    ●  «Місцеві мулатки зухвало похитували стегнами і виставляли вперед бюст. А чоловіків було мало, і всі якісь непривабливі. Тому замість того, щоб культурно відпочивати, я була змушена водити чоловіка по музеях».

    (Відгук молодої жінки про поїздку на Кубу)

    ●  «При покупці туру я просила менеджера забронювати готель, де прямо в номері можна було б кип’ятити воду. Співробітник вашого агентства зрозумів мене неправильно і забронював номер з кавоваркою. Але в ній неможливо було кип’ятити бігуді, а тому мені довелося щодня робити укладку в перукарні».

    ●  «Під час сильного шторму через невмілі дій екіпажу яхти я впав за борт. Коли мене витягли, я взяв пляшку віскі з бару в кают-компанії і використав його як лікувальний засіб. Але мені виставили рахунок за цю пляшку! Прошу компенсувати мені її вартість і взяти належну суму з капітана яхти».

    (Вимога туриста, який повернувся з круїзу по Адріатиці).

    ●  «Одноманітні сніданки, ніякого вибору. Щоранку в буфеті тільки чотири види шинки, три види салямі, три види сиру, джем, мед, масло, кукурудзяні пластівці, йогурт, молоко, мюслі, консервовані фрукти, свіжі овочі, пиріг, кекс, желе, хліб для тостів, варені яйця і бекон».

    (і направду, біднувато так…)

    ●  «Бісило, що пісок прилипає до ніг».

    (Ага, і море мочить купальник…)

    tourists-jokes-4


    ●  
    «Приїхавши в Шереметьєво за 20 хвилин до вильоту, я збирався спокійно здати речі і прогулятися по Duty free. А мені сказали, що реєстрація завершена, і не посадили на літак. У результаті мене відправили на наступний день, і ціла доба оплаченого перебування в Амстердамі пропала. Вважаю, що моє запізнення стало наслідком непереконливості вашого менеджера. Коли вона просила приїхати за 2,5 години до вильоту, я вирішив, що це звичайна жіноча перестраховка. Упевнений: справжній професіонал зміг би мене переконати. Тому вимагаю повернути вартість дня, втраченого через низьку кваліфікації менеджерів вашої фірми».

    ●  Веселий курйоз трапився з туристом, який поїхав в аквапарк, але не взяв із собою плавки. Природно, його не пустили в зону відпочинку. У зіпсованої поїздці розлючений чоловік звинуватив турагента, який, за його словами, повинен був попередити про обов’язковість носіння в аквапарках плавок.

    ●  «Тут величезні гнійні мухи, вони літають і мені докучають. Як хочете, але зробіть так, щоб їх тут не було! Що значить ніхто ще не скаржився? Та я вам їх у банці привезу!».

    (Дзвінок туристки з Філіппін)

    ●  «Під час екскурсії йшов дощ, в чому були винні супроводжуючий групи і гід, які не змогли спланувати екскурсію так, щоб не було дощу. В результаті в мене була зіпсована норкова шуба вартістю в $ 3000».

    (Зі скарги туристки, що побувала в екскурсійному турі по Італії)

    ●  «Нам пообіцяли чудову екскурсію по заповіднику  в лісі. Ми дуже зраділи, бо дуже любимо ліс! Приготувались як слід, взяли все, що завжди беремо для пікніку. Але нас хамовито обломали! І нічого нам не дозволили, постійно показуючи на цю табличку! (фото) Що за обман! Для чого тоді такі ексурсії?! Ми могли так само в цей час спокійно посидіти в барі готелю!».


    ●  «Це просто жах! В цьому турецькому готелі спеціально роблять «мертві години» з 17 до 19, коли всі закусочні закриті, і вивозять кухаря з пічкою на якій він готує млинці і продає по 4 долари!!! А вечеря починається аж в 19. Ми всі ці години мучились від голоду! А ще тонкощі турецької кухні: “їз м’яса у них – соєві сосиски на сніданок, а на вечерю ті ж самі сосиски які не доїли, перекрутили в м’ясорубці і подали в якості запечених шматків м’яса! Ми були в шоці!».

    ●  «Ваша брошура повинна була вказати, що в місцевому кіоску не продаються нормальні тістечка, наприклад еклери».

    ●  «Ночами мене будили дивні звуки. Коли я звернувся до адміністрації, вони мені неухильно заявили, що це падають стиглі кокоси. Але я сам бачив, як місцеві жителі зривають плоди з пальми, заганяючи на неї мавпу, прив’язану на ланцюжок. В результаті я не тільки не висипався, але й пив молоко з незрілих кокосів, бо як може мавпа визначити, дозріли вони чи ні?».

    (З претензії мандрівника турфірмі, висловленої після повернення з Таїланду)

    ●  «… Ніхто не звертав уваги на тюленя на пляжі. Але коли він вирішив поплавати, всіх відпочиваючих вигнали з води».

    (І дійсно, журбинка… Весь відпочинок тюленю під хвіст)

    tourists-jokes
    ● «Дівчата дуже обурено: От ви казали, що в Мармарисі весело, а ми ні з ким пристойним навіть і не познайомилися: одні тільки турки … навіть на дискотеках … Менеджер: А як ви собі уявляли – щоб Туреччина та без турків? Дівчата : Ну не стільки ж!».

    (Діалог в турагенції)

    «Прибиральниця з готелю постійно наспівувала національні іспанські пісні, але робила це голосно і не музикально. Через це нас регулярно мучив головний біль».

    «Прошу вас компенсувати мені моральний збиток, завданий заміною готелю З * з напівпансіоном на 4 * “все включено”. У результаті такого відпочинку я розтовстіла до непристойності і мене кинув чоловік».

    (Трагічне оповідання дами, що повернулася з Анталії)
    «Прошу звернути увагу на нетактовну поведінку палубних матросів, які постійно відв’язували жовту стрічку, якою я позначала свій шезлонг. В результаті мені кожен раз доводилося витрачати купу часу на пошуки і стрічки, і шезлонга».

    (Скарга туристки, що повернулася з морського круїзу)
    «Що це за готель 5* «все включено», якщо нам не дозволяли набирати собі їжу в пакети і виносити з ресторану?! Ми за що заплатили?! Це хамство! Ми їхали відпочивати, і змінити обстановку! А таке я міг мати й у себе вдома в Москві!».

    (Дуже змістовна скарга. І дійсно!)

    «Я проголодував всю відпустку! На сніданок було постійно одне й те саме, до того ж, завжди в той час, коли я сплю! А вночі в барі взагалі нічого їсти – ні першого, ні другого! Вимагаю повернути мені гроші внесені мною за харчування!».

    (Скарга туриста 39 років, після повернення з Єгипту)

    А буває і так:

    tourists-jokes-2

     

     

    Інші популярні та цікаві статті:


    

    Про нас

    Інтернет-видання зорієнтоване на висвітлення надзвичайних історій з реального життя звичайних людей та братів наших менших.

    Ми працюємо для того, аби додавати вашому життю приємних та світлих емоцій, та надихати вас на добрі вчинки.

    Для розміщення реклами

    Телефони:
    068-105-00-50, 050-100-66-77
    E=mail:
    ua482.news@gmail.com

    Підписатись на розсилку